pátek 9. července 2010

Várka tease & denial dráždivých obrázků

Opět přikládám i překlad


Vím, že jsem slíbila tě nechat se dneska udělat, ale pořád ještě nejsou dostatečně plné, drahoušku. Nechme tě zase změknout, znovu tě zamknout a dát tomu ještě pár měsíců.


Ach! Teď prostě miluji tvého čuráka tak moc, když se může udělat jenom, až já řeknu. Nikdy jsem nebyla více vzrušená než po těchto nočních drážděních, kdy jsi připoutaný k posteli s pulsujícím čurákem bez šance na úlevu. To je důvod proč ti musím jezdit po obličeji dokud se několikrát neudělám každou noc, než jsem schopna jít spát. Jsou to slzy? Ó můj bože! Nepřestávej brečet, chci ti jezdit po obličeji, když brečíš. Tohle byl ten nejlepší nápad všech dob! Jsem teď tak ráda, že jsi mě podvedl s tou děvkou!


Myslím, že je pro tebe důležité, abys věděl, PROČ tě nenechávám se udělat. Pochop nikdy jsem neměla nic, co by mě vzrušovalo víc, než sledování tvých koulí tak plných mrdky a tvého zoufale pulzujícího čuráka. Chápej, já tě netrestám a nejsem na tebe ošklivá. Jenom se podívej, jak jsem zvlhla z pouhého mluvení o tom! Takže chápeš, drahoušku, že si nemůžeš zasloužit orgasmus a nemůžeš mě uspokojit dost na to, abych ti nějaký povolila. Pokud se opravdu chceš znovu udělat, najdi mi něco, co mě vzruší víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat