čtvrtek 8. července 2010

Tease and denial, první povídka

Ranní ptáče


Pomaličku se probouzíš. Přes tvá zavřená víčka proniká ranní světlo. Cítíš se pořád velice unavená po včerejší noci. S úsměvem si uvědomíš onen krásný pocit, který tě nyní vítá do nového dne.

Ležíš na své velké posteli a přes okno se do tvého nahého těla vpíjí sluneční záře. Ještě na chviličku necháš své oči zavřené a užívaš si teplo sálající z poštěváčku, který ti jemně a pomalu líži. Takové je totiž pravidlo, každé ráno tě tímto způsobem musím probudit po té, co připravím snídani, jejíž vuně tě těď již obklopuje... mmmm... můj vlhký jazyk se na tobě dnes opravdu činí.

Pomalu otevřeš oči a podíváš se na mou hlavu mezi svými stehny. Spokojeně se usměješ a beze slova se otočíš pro talíř, který leží na stolku vedle postele. Vezmeš si svá míchaná vejce a pomalu je začne jíst ukusujíc ředkvičky a kousky chleba.

Dneska se skutečně  snažím více než obvykle. Usměješ se, protože je ti jasné, že po včerejší noci už to mám problémy vydržet a budu chtít, abys mě nechala se dnes udělat. Usměješ se ještě víc, protože miluješ, když začínám být opravdu zoufalý a víš, že se úlevy hned tak nedočkám. Myšlenky na mou bezmoc způsobí, že tvůj klitoris ještě silněji reaguje na vlhké dotyky mého jazyku.

Podiváš se dolů a všimneš si, že se dívám nahoru na tebe. Odmněníš mě spokojeným úsměvem a odložíš prázdný talíř. Můj jazyk začne kmitat rychleji a všimneš si, že z tebe začínají vytékat první kapky štávičky lásky. Přivřeš rozverně oči a znovu si vybavíš minulou noc. Přemýšlíš jak moc ho asi už mám teď naběhlého.

„Teraz prestaň,“ řekneš pevně a znovu otevřeš své oči.

Vyplašeně se na tebe podívám s otázkou v očích.

„Ľahni si na chrbát a daj ruky za hlavu.“

Udělám, jak mi poručíš.

Tvá ruka mi pomalu přejede škádlivě po hrudi směrem dolů, kde vidíš můj tvrdý a připravený penis. Vidíš jeho tmavou barvu a sama si můžeš jen představovat jak je teď citlivý. Vidíš jak se už těší, až si začneš hrát. A ty si hraješ ráda.

Tvé prsty pomalu dorazí až k němu a s lehkým dotykem změří celou jeho délku. Cítíš, jak se moje tělo automaticky zachvěje pod tvými doteky. Tvá ruka mě pevně obejme a pomalu se začně pohybovat nahoru a dolů. Podíváš se na mé zavřené oči a moji tvář vyzařující chtíčem. Ihned po té, co se pohyby tvé ruky nemilosrdně zrychlí, začně ze mě proudit má vlastní teplá šťáva, která ti připomene vlhost mezi tvými vlastními nohami.

Ještě pevněji mě uchopíš a začneš svižně pohybovat rukou nahoru dolů. Usměješ se když uslyšíš, jak začínám sténat a lehce sebou šít.

Zrychluješ svůj pohyb a užíváš si mého sténání. Víš, že mě brzy zlomíš, tohle mé snažení ráno nebylo jenom tak. Tvá ruka jede rychle nahoru a dolů po mém údu promáčeném vlastní šťávou. Druhou rukou mě přidržuješ, abych sebou tolik nemlel.

Ještě zrychlíš a vidíš jak se jistě začínám ztrácet ve tvé moci.

„Prosím,“ unikne z mých úst potichu... jen to ignoruješ.

„Prosím, můžu se udělat,“ řeknu už nahlas.

Tvé ruce najednou opustí mé tělo a neubráníš se potěšenému smíchu, jak sebou můj čurák bezmocně zazmítá ve vzduchu.

Otevřu své oči a s tváří pravého mučedníka se na tebe podívám. Sáhneš si prsty mezi stehna a roztáhneš jemně závojíčky. Namočíš se ve své šťávě, které máš ještě víc než před tím. Miluješ, když mě můžeš takhle mučít, tvůj orgasmus je vždy o to silnější a sladší.

Své prsty mi přiblížíš k ústům, necháš mě přivonět a vyčistit je mým jazykem.

„Lož pokojne,“ řekneš a rozkročíš se nad mým klínem.

Pomalu nasedneš na mého ptáka, který do tebe okamžitě zajede celou svojí délkou roztahujíc tvoji kundičku. Oba dva vydechneme rozkoší. Já ještě víc, když se jemně zavrtíš.

Nakloníš se dopředu a začneš mě líbat. Já ti tvé polibky hladově oplácím a naše jazyky spolu brzy začnou tančit svůj divoký tanec. Vezmeš mé ruce a položíš je na svá prsa, na své ztvrdlé bradavky. Cítíš jak v tobě můj penis zaškubá radostí.

Tvé prsty prochází mými vlasy, když mě líbáš a užíváš si mé hlazení. Celou dobu cítíš, jak hluboko v tobě pulzuji.

Narovnáš se a znovu zavrtíš svým zadečkem mámíc ze mě další vzdechy. Když tvé pohyby na chvíli utichnou, cítíš ještě silnější pulzování mého chtíče nyní uvězněného v pevném sevření tvé růžové mušličky.

„Ruky za hlavu a ani sa nehne,“ řekneš a sáhneš si prsty na svůj poštěváček.

Před mýma očima začneš masturbovat s mým ptákem zaraženým hluboko v tobě. Stahy tvé kundičky mě udržují pořád blízko k mému vlastnímu orgasmu, pro který stále marně doufám.

Pohled na tebe, jak si to sama děláš, je úžasný a tvé sténání dokáže, že dokonce ještě více ztvrdnu.

Nevydržíš to a začneš znovu lehce pohybovat zadečkem. Mé tělo ztuhne do kamene, jak se snažím udržet se nepohybovat a hlavně sám nezačít stříkat.

Tvá šťáva stéká z tvé kundičky dolů po mém těle a na prostěradlo, jak tě tvé prsty přibližují k rannímu orgasmu. Čím si blíž tím je sevření tvé kundičky pevnější. Mě už nevnímáš, když se začneš zmítat ve slasti tvých prstů kmitajících přes tvůj citlivý knoflík.

Najednou to přijde a tělo mé vládkyně vzplane ve vyvrcholení. Tvé slastné škubání mě přivádí k šílenství. Tvé boky se divoce vrtí a tvá kunda drtí můj penis uvěznený hluboko v ní, dokud tvůj orgasmus neodezní.

Lehce jako kočka se nadzvedneš a necháš mě ze sebe vyklouznu. Vidíš jak těžce oddechuji a jak mi v něm mezi nohami škube.

Skloniš se nad ním a začneš jej pečlivě čistit svým jazykem. Každý tvůj dotyk jen prodlužuje mé mučení. Rozkoš, kterou mé tělo i má duše prochází je neuvěřitelná, ale ten oheň je uzavřen ve mě a oba víme, že nebude vypuštěn dokud nerozkážeš. Jen na malý moment se snažíš marně vzpomenout, kdy si mě vlastně nechala naposledky vystřelit můj bílý náboj.

„Teraz som na rade ja,“ řekneš a přesuneš svůj rozkrok nad můj obličej. Začneš se o mě třít dokud nejsem celý mokrý. Můj nos se naplní tvojí vůní, které nelze nijak uniknout a můj penis sebou opět divoce zaškube.
Lehce se nadzvedneš a necháš se pečlivě vyčistit mým jazíčkem. Znovu si užíváš, jak můj jazyk kopíruje každý záhyb tvého klitorisu i tvé pochvy. Jak se mé rty přisají na rty tvé mušličky a začnou z ní hladově vysávat všechnu šťávu.

Když si spokojená, znovu zatlačíš svůj rozkrok proti mému nosu a líně se protáhneš. Pak se zvedneš a převalíš se na záda. Slyšíš jak vedle tebe pořád oddychuji.

Je čas na ranní očistu pomyslíš si a čertovsky se usměješ nad nápadem, který ti běží hlavou.

„Poď, kocúrik, je čas ísť pod sprchu.“

1 komentář:

  1. Dovo Titanium Dovo Folding Safety Razor | Titanium-arts
    Shop Dovo Titanium Dovo Folding titanium vs stainless steel apple watch Safety Razor | Titanium-arts. Buy it at our babyliss nano titanium outlet near you babyliss pro nano titanium curling iron and save up to 40% off with our microtouch titanium trim as seen on tv special coupon  Rating: 4.8 · ‎15 reviews · ‎$21.95 · ‎In chi titanium flat irons stock

    OdpovědětVymazat