pátek 9. července 2010

Tease and denial obrázky

Všechno jsem to posbíral různě po internetu, ale vše je v angličtině, tak přidávám překlad ;)


Chacha! Jsi tak srandovní, když takhle žertuješ! Samozřejmě, že se nemůžeš udělat! Tvůj jediný účel je poskytovat mi potěšení a právě teď mě těší dívat se, jak si to děláš rukou s vědomím, že nikdy nedojdeš té úlevy. Tak pokračuj, pak tě strčíme zpátky do tvého pásu cudnosti a možná tě nechám mě udělat párkrát před spaním.


Vidíš, zlatíčko! Škemral si minimálně měsíc, abych ti sála tvého ptáka. Dělala jsem to zatím jenom hodinu a už prosíš, abych přestala? Ah, už chápu. Ty se chceš udělat. Co už, znáš ta pravidla: žádný orgasmus bez dovolení, a já tě mohu ujistit, že ti nedám žádné povolení minimálně ještě další měsíc. Ale protože jsi byl takový hodný otrok, budu ti ho ještě kouřit nějakou chvíli. Dlouhou chvíli.


Takže si pořád užíváš strkat do mě svého ptáka, přestože víš, že se neuděláš? Ne? Je to tím jenom horší? Ach, jaká škoda pro tebe. Ale já to miluji. Jsi jako můj osobní robertek, ale s penězi. Až se ještě párkrát udělám, nechám tě, ať mě očistíš jazykem, a pak mě můžeš vzít ven na večeři.

Žádné komentáře:

Okomentovat