pondělí 12. července 2010

Nové tease & denial captioned

Další tři obrázky i s překlady


- Nnnnng! Prosím! Přestaň ho honit! Přestáááň! Aooou...
- Zmlkni, ty malá kurvičko! Budu honit ten tvůj párek dokud ti zase neztvrdne. Nezávisle na tom, jak dlouho to bude trvat. A znovu tě udělám. A to bude začátek dalšího kola.
- Arrrrrrr! Nnnee... PRoosííím!
-Chtěl ses udělat, uděláš se. Celý den. Příště, až ti to nedovolím, tak si necháš svoji mrdku ve svých koulích.


Jaká to byla úžasná noc v tom klubu, zlatíčko! Právě teď jsem tak kurevsky nadržená. Co ty? Ale, já hloupá, samozřejmě, že jsi nadržený -- jak dlouho to pro tebe bylo, co jsi se naposledy udělal? Tři měsíce, že? Strašně ráda bych tě mrdala, ale za žádnou cenu se nevzdám vší té práce, kterou jsem vložila do tvého dráždění jenom proto, že jsem opilá. Já vím! Nechám tě nasadit si můj připínací penis a mrdat mě s ním! Sakra, ta věc je stejně mnohem příjemnější než tvůj pták.


Pokračuj, miláčku! Nepřestávej, dokud ti neřeknu, a raději by ses neměl udělat! Musím přiznat, že tohle je teď mnohem větší zábava, když nemůžeš rozhodovat o svých orgasmech. Mohla bych sedět a sledovat tě, jak si ho honíš celý den. Ve skutečnosti, myslím, že bych přesně to mohla udělat. Samozřejmě tu není žádná šance, že tě nechám se vystříkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat