neděle 11. července 2010

Narozeninové dráždění - povídka

Hlasitě sténáš a uživáš si, jak ti to dělám ze zadu. Tvá kundička se znovu ke tvému potěšení stahuje kolem mého pulzujícího ptáka.

„Zrychli, kocúrik, zrychli,“ pobízíš mě.

Pevně tě držím za boky a přirážím svůj dlouhý klacek hluboko do tebe.  Cítím, jak je mé rozpálené tělo zalité potem a mé sténání je stejně hlasité jako to tvé, když ještě zrychlím. Stahy tvé kundy mi dávají vědět, že se blížíš už ke svému dnes šestému  orgasmu. Zaškubáním ve vězení tvé vlhké mušličky mi můj vlastní penis připomíná, že už jsou to dva měsíce od chvíle, kdy jsi mě dovolila se udělat.

Začínám být až moc blízko. Zpomalím své přirážení, abych to udělal pro sebe jednodušším. Nespokojeně zamručíš a snažíš se zrychlit své vlastní přísuny proti mě. Zaskučím rozkoší, kterou musím potlačovat.

Zastavíš své pohyby a necháš mě z tebe vyklouznout. Otočíš se a pobaveně se podíváš na můj zmučený výraz. Tvůj úsměv je tak nádherný.

„Takhle by to nešlo, zlatko, na moje narodeniny mi to predsa musíš robiť poriadne.“

Zatlačíš mě na má záda a výlezeš si na mě. Hbitě mě necháš zase hlubokot zajet do své vlhké jeskyňky a začneš si to užívat na koníčka. Napřímíš svá záda a svižně pohybuješ pánví. Jenom díky zázraku a tvému tréninku, který mi s radostí každý den dáváš, se dokážu stále ještě ovládnout a neudělat se.

Ze spodu sleduji tvé nádherné tělo, jak se blíží ke svému orgasmu. Jsi úplně nahá, až na náhrdelník z bílého zlata, který jsem ti dnes ráno dal, jako tvůj dárek. Přívěšek s třemi rubíny zasazenými do žlutého zlata nadskakuje společně s tvými prsy, jak dychtivě zrychluješ své divoké přirážení.

Mé tělo se pod tebou prohne ve chvíli, kdy ucítím tu explozi ve tvém klíně. Spadneš na mě a tvé nehty se zaryjí bolestivě do mé hrudi. Stále vnímám křeče tvé kundy drtící v sobě mého čuráka.

Tvůj orgasmus vydýchávám ještě déle než ty sama. Nadzvedneš se a necháš mě vyklouznout. Jemně mi přejíždíš prstíky po žaludu, který sebou zmítá ve vzduchu zoufale hledajíc úlevu.

„Ja vedela, že to zvládneš a nepokazíš mi moje narodeniny, miláčik,“ řekneš a jemně mě políbíš na rty.
S úsilím se na tebě usměji a začnu dychtivě oplácet tvé polibky. Moje ruka šmátralka najde tvé prso a začne jej chtivě mnout.
Jemně mě pleskneš přes prsty a odtáhneš se ode mne, „ale, kocúrik, čo tá večera, ktorú si mi sľúbil.“

Odejdeme společně do sprchy, kde tě rychle očistím a pak mě necháš, ať se sám umyji s vyjímkou mého rozkroku, o který se mi s potěšením postaráš velice pečlivě sama, takže mi v něm opět pulzuje, když nás utírám suchým ručníkem.

Příjdeme zpět do ložnice a znovu mě lehce políbíš a pevně uchopíš můj penis kousek za žaludem. Čertovsky se na mě zakřeníš a já se neubráním myšlence, proč vždy, když ti dám nějaký dárek, máš pak neovladatelnou touhu mě mučit... někdy i několik dní nejrůznějšího dráždění téměř bez přestávky.

Otevřeš svůj šuplík a vytáhneš z něj drobnou lahvičku. Mé tělo se napne, když uvidím tvůj oblíbený iritující gel. Usměješ se, když jej otevřeš a trochu dáš na své prsty. Z prvu chladivý dotyk se rychle změní v pálení, jak pečlivě vtíráš gel do mého žaludu. Potěší tě, když mé sténání a škubání potvrdí jeho dráždivé účinky. Jen na chvíli se zamyslíš a dáš si ho ještě více na své prsty, kterými ihned mučivou směs vetreš i do zbytku mého ptáka.

Když uvolníš své sevření stále tiše sténám snažíce se ovládnout. Cítím se, jakoby mé přirození hořelo a cítím tepat každou žílu, která v něm je.

Beze slova se zvedneš z postele a otevřeš svůj šatník. Ven vytáhneš šaty, které jsi si koupila před třemi dny pro dnešní večer.

„Rýchlo, môj kocúrik, hovoril si, že tú rezerváciu v reštaurácii máme na sedem hodín,“ zavoláš na mě přes rameno.

Neochotně se zvednu ignorujíc pocit mezi svými nohami a otevřu vlastní skříň. Vytáhnu boxerky, kalhoty, košili a sako, vše v černé barvě. Intenzivně cítím, jak se látka tře proti mému údu, když si natahuju spodní prádlo.

Když dokončím oblékání, podívám se na tebe, jak stojíš u zrcadla. Vypadáš nádherně ve svých černých, stříbřitě se lesknoucích šatech. Díváš se na svůj odraz a s úsměvem spokojeně zkoumáš svůj třpitící se rubínový přívěšek.
Popadneš svoji kabelku a nezapomeneš se otřít o můj rozkrok, když zamíříš ke dveřím. Je mi jasné, že dnes využiješ každou šanci se o mě otřít, kterou dostaneš.

S tím, že dnes řídíš mé auto ty, ti musím vydat své klíčet od mého krásného volva s60. Uznávám, že dnes bych mohl mít problémy s řízením.

Celou cestu se šťastně usmíváš a připomínáš mi zážitky dnešního odpoledne, kdy jsi mě nepustila z ložnice od té doby, co jsem přišel z práce.

Konečně dorazíme na místo a po chvíli ti již pomáhám usednout za stůl. Jako vždy jsme dostali své místo v rohu restaurace, kde můžeme být blízko vedle sebe a kromě stolu naproti na nás nikdo moc nevidí. Uprostřed velkého stolu již hoří dlouhá bílá svíce.

Ihned jak dosedneme začneš mě jemně kousat do ouška a tvá ruka rovnou zamíří do mého rozkroku, ale jsi okamžitě přerušena číšníkem, který nám podle pokynů přináší láhev právého šampaňského s jahodami a dvěmi sklenicemi. S přáním příjemného večera otevře láhev a nalije nám její obsah. Ty se na něj laškovně usmíváš zatímco tvá ruka pod stolem přejíždí po bouli v mých kalhotech. S tvým čarovným gelem na mém přirození je každý tvůj dotyk tisíckrát intenzivnější než normálně.

Číšník opět odejde a nechá za sebou pouze dvě menu. Tvá ruka opustí můj klín a ujme se šampaňského. Má ruka následuje tvého příkladu a oba se napijeme. Spokojeně si olízneš rty mezi které ihned vložíš velkou jahodu. Tvá ústa ji smyslně obemknou a kus jí zmizí hluboko ve tvém krku. Zbytek červeného pokladu pak vsuneš do úst mě a tvá levá ruka si opět najde svoji cestu do mého klínu.

Jakoby nic otevreš menu a začneš si vybírat. Tvé prsty mě zatím jemně masírují přes kalhoty a můj čurák ke tvé radosti okamžitě ztvrdne.

Znovu se napiješ ze své skleničky a zaklapneš své menu. Začneš mi něco vyprávět o svých dopoledních nákupech s kámoškou, ale já tě díky tvým hbitým prstíkům moc nevnímám.

„Čo si si ty vybral, zlatko?“ zeptáš se mě nahlas a já si teprveteď uvědomím, že před námi stojí číšník a já bych si měl objednat. Zmateně zamžikám očima a uvědomím si, že jsem ani neotevřel menu.

„Já si dám...,“ začnu, ale naprázdno polknu, když se tvé prsty zaměří na masírování mého žaludu. Cítím jak látka oddělující špičku mého penisu od špiček tvých prstů je už úplně vlhká a ty se soustředíš na maximální tření.

Z těžka se nadechnu a vyhrnu ze sebe nekreativně: „dám si to co samé.“

Potichu se zasměješ a číšník odejde. Pohyb tvé ruky se změní na jemné hlazení. Nakloníš se ke mě a začneš mi žužlat a jemně hryzat můj ušní lalůček.

Všimnu si jak se na nás od protějšího stolu dívá nějaká mladá dívka, která je tu na večeři s rodiči. Může jí být snad osumnáct. Jsi zvědavá, co mě zaujalo a podíváš se také jejím směrem. Začneš jemně dráždit moji špičku a přimkneš svá ústa k mým. Tvůj jazyk zavítá do mých úst. Slečna naproti uhne na chvíli pohledem, ale přemožena zvědavostí začne znovu pokukovat.

Zničeho nic hbitě slezeš pod stůl kryta dlouhým ubrusem, který má. Ani se nesnažíš upustit něco na zem, aby jsi měla výmluvu. Rychle rozepneš mé kalhoty a dřív než se vzpamatuji obemknou tvá ústa můj penis. Jemně mě saješ a mé tělo se začně chvěť v odpověď.

Z mého obličeje je jasné, co se pod stolem odehrává a podle zaujatého výrazu mladé slečny, která se už ani nesnaží uhýbat pohledem je to jasné i jí. Je poměrně pěkná s krásnými plnými rty, které si začne sem tam smyslně olizovat, jakoby měla na něco chuť.

K tvému sání se přidá tvá ruka a já začnu tiše sténat. Je mi strašné horko a rozepnu si jeden z knoflíků na košili. Pohyby tvé ruky se zatím zrychlují a já i přes veškerou svoji snahu sténám hlasitěji, než bych chtěl.

Trhnu sebou, když si všimnu, jak jde k nám číšník s talíři. Vší silou se ovládnu a pokusím se nahodit inteligentní výraz.

Položí na stůl můj talíř se špagetami a zmateně se podívá na prázdné místo vedle mě.

„Vaše paní odešla? Přejete si, prosím, abych druhý talíř odnesl?“ zeptá se mě.

Já se pokusím o úsměv, který mi ztíží rychlé dráždivé pohyby tvého jazyku. Načasovala sis to výborně a já se právě v tuto chvíli nebezpečně přiblížím až k potlačovanému orgasmu.

„Ne, pouze se musela na chvíli vzdálit, talíř tu prosím nechte,“ odpovím rychle a namáhavě.

Číšník se na mě trochu podezíravě podívá zmatený z mého výrazu a po té, co tu nechá i druhý talíř odejde. Je mi to jedno, jenom doufám, že nepřestaneš. Je mi jedno, kde jsem, a že mě někdo sleduje, hlavně nepřestávej. Ve chvíli, kdy vydám hlasitý sten sání mezi mýma nohama najednou ustane a ty vylezeš zpět na své místo. Můj panovačně se zmítající pták je opět nemilosrdně uvězněn do klece mých kalhot. Laškovně si olízneš své prsty a podíváš se na naši zvědavou slečnu odnaproti. Ta polkne a uhne pohledem. Stočíš svůj pohled na mě a pobaveně se zasměješ.

Oba se začneme věnovat svému jídlu. Pozoruji tě, jak jíš a příjde mi, že se mě snažíš dráždit už i tím, jak špulíš své rty při pořádání svých špaget.

Já mám problémy soustředit se i na své jídlo a tak dojíš dřív než já. Políbíš mě na tvář a tvá ruka mě opět začne hladit v rozkroku, ale po té, co opět dosáhnu plné délky, jej pouze jemně škádlivě hladíš a pozoruješ, jak jím. Nemám zdání o čem u toho přemýšlíš, pouze se na mě díváš a spokojeně se usmíváš.

Po jídle přenechám svoji platební kartu vrchnímu a začnu tě jemně líbat na ústa.

„Všechno nejlepší k narozeninám, má vládkyně,“  řeknu dívajíce se do tvých očích.

„Ďakujem, môj kocúrik, ten prívesok je nádherný a ty si moje zlatíčko,“ odpovíš láskyplně a vrátíš se k něžnému líbání mých rtů.

Při odchodu se snažím nepřemýšlet o tom, jestli do očí více bije boule v mých kalhotech nebo vlhká místa na nich.

Když nasedáš zpět za volant mého auta, usměješ se na mě a čertovsky řekneš: „zajtra je víkend, dnes sa mi nechce ešte spať ... hlavne keď je toľko iných vecí, ktoré môžeme v postieľke robiť.“

Máš opět v očích své chtívé plamínky, když tvá noha stlačí pedál plynu a rozjedeš se na cestu zpět k našemu hnízdu rozkoše.

Žádné komentáře:

Okomentovat