pátek 9. července 2010

Další tease & denial povídka

Dovolená


Necháš mě, ať ti otevřu dveře a pustím tě dovnitř. Rychle vletíš do tepla a opřeš své lyže o stěnu. Já jdu hned za tebou a opřu ty své hned vedle. Ochotně ti pomohu sundat tvoji zimní bundu a pověsím ji na věšák. Ty zatím jdeš ke krbu a přemýšlíš jestli bys mě mohla potrestat za to, že v něm ještě neplápolá oheň, přestože víš, že jsem neměl šanci se sem dostat před tebou a rozdělat jej.

Nakonec se jen usměješ a rozhlédneš se po místnosti. Stojíš v čistém dřevěném srubu. Kromě cihlového krbu vidíš ještě velkou pohovku, pohodlné křeslo, vedle něj malý vánoční stromeček a několik huňatých kožešin válících se na zemi před krbem. Kromě této místnosti tu je ještě ložnice, kuchyně a velká koupelna.

Začneš se vyslékat ze svého zimního oblečení a rozhazovat jej nedbale po pohovce. Sleduješ mě, jak zatím čistím lyže.

„Kocúrik, priprav oheň v krbe a priprav mi kúpeľ,“ řekneš a usadíš se na pohovku svlečená pouze do tryčka a bílého spodního prádla.

Já přikývnu a posbírám tvoje oblečení. Po té, co jej uložím, vezmu dřevo a rychle rozdělám oheň v krbu. Ty celou dobu jen sedíš a díváš se na mě usmívajíce. Snažíš se moc nevnímat unavené svaly bolavé z celodenního lyžování na svahu.

Lehce zavřeš své oči, když odejdu do koupelny. Se zavřenýma očima vzpomínáš na dnešní ráno. Po snídani si mi více než hodinu masírovala a sála mého ptáka dokud jsem sebou opět nezmítal na posteli. Přemýšlíš jestli se ti více líbilo mé zmítání nebo můj jazyk pohybující se po tvé kundičce, kterou si mi celou dobu třela o obličej, dokud ses dvakrát neudělala. Pak jsi vzala lahvičku s iritujícím gelem, který si mi pečlivě vmasírovala do mého škubajícího se žaludu. I konečky tvých prstů z toho ještě hodinu trochu pálily. Ale výraz na mém obličeji byl pak k nezaplacení, když jsme šli spolu na svah.

Otevřeš znovu své oči a jako kočka se protáhneš, když mě vidíš přicházet.

„Koupel je připravená,“ řeknu a usměju se na tebe.

Zvedneš se a políbíš mě na rty. Tvá ruka jemně zavadí o mé kalhoty, když mě míjíš.

Následuji tě do naší koupelny. Spokojeně se rozhlédneš. Kolem velké vany, do které se pohodlně oba vlezeme jsou rozestavěna aromatické svíčky, jejichž vůně příjemně naplňuje tvůj nos.

Sundáš si své tryčko a pomalu si začneš rozepínat i svoji bílou podprsenku. Ignoruješ moje oči, které se vpíjí do tvého těla, když obnažíš svá ňadra a pomalu si sundáš kalhotky. Ani nemusím říkat, že už jsem dávno zase tvrdý, když ti pomáhám vlést do vody.

Sundám si své tryčko a kleknu si vedle vany. Ty přivřeš své oči a necháš se unášet horkou koupelí a příjemnou vůní svíček. Horká voda skvěle působí na tvé unavené svaly.

Ani se nepohneš, když ucítíš dotyk vlhké houby na svém krku. Jemně začnu omývat celé tvé nádherné tělo. Začnu tvým krkem a rameny. Uchopím postupně tvé ruce, abych je mohl třít svojí namidlenou houbičkou a ty si jen rozverně usměješ, když přesunu svoji pozornost na tvá prsa. Pomalu dojdu až k tvému rozkroku.
Houbička ti pomáhá ještě více relaxovat. Uchopím tě za koleno a začnu s ní pomalu masírovat vnitřní stranu tvých stehen. Postupně dokončím svoji práci tím, že ti pečlivě vydrbu záda a opět se ponoříš až po nos do horké vody.

Tvé prsty zajedou ke tvému klínu a jemně se jej začneš dotýkat. Ale vždyť máš vlastně mě, usměješ se a ještě víc roztáhneš své nohy, když navedeš moji ruku na svůj poštěváček.

Něžně začnu hladit tvůj klín a se zavřenýma očima si užíváš naši dovolenou... příjemnou vůni aromatických svíček, horkou vodu, která tě obklopuje, své vlastní už uvolněné tělo a mé hbité prsty, které jsou příjemnější a příjemnější.

I ve vodě poznám, když pod svými prsty ucítím tvoji vlastní vlhkost. Snažím se nemyslet jak moc bych si přál, aby se i můj jako kámen tvrdý penis dočkal nějaké pozornosti.

Opět mi chytneš moji ruku, ale tentokrát ji vystrčíš ven z vany. Pobaveně se na mě podíváš a hbitě vyskočíš cákajíc kolem sebe. Mé kalhoty jsou okamžitě vlhké z tvého stříkání. Necháš mě také se zvednout a přitlačíš mě proti svému tělu. Začneš mě divoce líbat a sát mé rty. Ještě víc se proti mě přitlačíš, až ucítíš můj tvrdý úd proti svému bříšku. Jemně se o mě začneš třít, když tvůj jazyk pronikne do mých úst. Nepřekvapítě, když mé šmátrající ruce pevně uchopí tvůj zadeček.

Začneš mě svým tělem vytlačovat, dokud nejsme zpět v hlavni místnosti. Pořád z tebe kape voda, kterou cákáš kolem sebe.

Ucítíš teplo sálající z hořícího krbu a stáhneš mě s sebou dolů na huňaté kůže ležící na podlaze. Já rychle sundám své už promáčené kalhoty a boxerky a začnu hladově oplácet tvé polibky. Naše ruce vzájemně hladí naše těla a dotýkají se všude, kde je to možné. Můj pták už sebou škube v očekávání, když se jej konečně dotkneš svými prsty. Pevně jej uchopíš a já začnu sténat do tvých úst, když jej jemně masíruješ.

Přitlačíš mě proti podlaze a pomalu na mě nasedneš. Cítím jak do tebe nedočkavě pronikám. Začneš vrtět svými boky a z tvých stále mokrých vlasů kape voda na muji hruď. Cítíš, že v tobě pulzuju ještě více než obvykle a zrychlíš své pohyby.

„Copak, zlatko, môj čarovný gél sa ti tak páčil?“ zakřeníš se na mě a začneš přirážet.

Já zasténám rozkoší neschopen ti odpovědět. Mé ruce se natáhnou proti tvým prsům a začnou se s nimi mazlit.

Začínáš přirážet rychleji a rychleji a mé tělo se pod tebou bezmocně zmítá. Sleduješ můj hrudník, jak těžce oddechuji zmámen nemilosrdnými pohyby tvé pánve. Cítíš jak se blíží tvůj vlastní orgasmus, ale zároveň vidíš, že začínám prohrávat boj proti tvé kundičce, která se kolem mě stahuje stále pevněji.

S nevolí ustaneš ve svém pohybu, když ucítíš, že už jsem na absolutní hraně. Byla by škoda mi dovolit se teď udělat po měsíci tvé tvrdé práce na mém čurákovi. Jen neznatelně pohybuješ svými boky a sleduješ, jak se mé tělo pod tebou stále prohýbá v křečích.

Když se trochu uklidním, vezmeš opět moji ruku a navedeš ji do svého klína. Jemně přitlačím svůj palec na tvůj poštěváček a začnu tě s ním dráždit, což mi okamžitě oplatíš stahy své vaginy, které zachvějí celým mým tělem. Vztáhnu k tobě ruku a přitáhnu tvá ústa k mým.

Naše líbání je přerušované pouze našimi vzájemnými vzdechy. Brzy se opět začneš pohybovat pomalu nahoru a dolů. Tvá úzká kundička mě rychle zase odešle na hranu orgasmu, ale dáváš si pozor, aby si mě tam držela, aniž bych ztratil kontrolu.

Napřímíš se a začneš hlasitě sténat rychle se blížíc ke svému vlastnímu orgasmu. Tvoje sténání na mě vždy působí jako ta nejsilnější droga a cítíš jak se v tobě můj pták začne divoce škubat.

Mé prsty tě rychle odešlou do ráje a z tvého poštěváčku se rozlije horko do celého tvého těla.

Když otevřeš své oči, jsi v mém obětí ležíce na mém spoceném těle. Pořád ještě můžeš cítit tepání mého údu stále uvězněného hluboko ve tvé vlhké kundičce. Mé bušící srdce divoce zní v tvých uších spolu s klidným praskáním hořícího dřeva. Zapředeš jako spokojená kočka, když se mé vlasy jemně probírají tvými stále vlhkými vlasy.

Jemně sebou vrtíš ještě dalších deset minut, abys mě v sobě udržela bezpečně tvrdého. Pak se nadzvedneš a políbíš mě na rty. Jako když motýl usedne na květinu a hned ji zase opustí.

„Prosím, udělej mě,“ řeknu tiše, ale dost nahlas, aby si mě slyšela.

Tvá spokojená tvář se najednou změní na tvrdý pohled a pak na čertovský výraz.

„Máš päť minút sa urobiť, kocúrik.“

Můj penis sebou vesele zaškubá ve vzduchu, když se otáčíš a sedáš si rozkročená na moji hruď a ruce tak, že se pod tebou nemohu hýbat. Jemně začneš kroužit svými prsty po mém citlivém žaludu, který se leskne vlhký od mé šťávičky.

Pevně mě uchopíš levou rukou a já přivřu své oči v očekávání. Ucítím jemný dotyk a drobný pohyb mi prozradí, že jde o tvoji dlaň. Rychle otevřu ústa v protestu, abych nakonec vydal jen hlasitý sten, když můj žalud začneš rychle leštit svoji dlaní. Moje tělo se snaží prohnout, ale pod vahou tvého těla se sotva pohne. Ještě více na žalud přitlačíš a mé sténání se začně přibližovat křiku.

Moc dobře víš, jak je to pro mě intenzivní, když mi to děláš dlaní. A moc dobře víš, že jsem ještě nikdy nebyl schopný se takto udělat. Bolest a slast intenzity tvé dlaně třené o můj žalud mě jednoduše nenechají osvobodit se v orgasmu.

Po pěti minutách, které jsou pro mě dlouhé jako věčnost, tvé ruce konečně uvolní své sevření a postavíš se. Já jen bezmocně ležím neschopen pohybu. Krev mi tepe ve spáncích a pálí mě v krku od mého hlasitého sténání. Můj žalud jakoby hořel.

Odejdeš do koupelny osušit si vlasy. Když  se vrátíš, pořád ležím na zemi s roztaženýma nahama a mým ptákem, který stačil jen lehce povadnout.

Usměješ se na mě a já ti tvůj úsměv oplatím.

1 komentář: